Sunday 3 November 2013

Rahsia Puting Payudara Wanita


Buah dada adalah lubuk nafsu wanita yang di gelar nafsu badan
Artikel ini hanya untuk pekonsian informasi bg sesiapa yang belum mengetahui.tidak ada maksud disebaliknya. Open your mind before think negative.

Puting buah dada yang mendongak ke atas dan panjang dikatakan dipunyai oleh wanita yang mempunyai nafsu yang dikatakan membara dan mahu dimiliki oleh lelaki yang mementingkannya.wanita jenis ini dikatakan mempunyai keinginan seks yang tinggi dan tahap kepuasan yang akan dirasakan oleh wanita betigu hebat jika para suami mengetahui rahsia disebalik payudara jenis ini.

Saiz payudara yang besar dikatakan dipunyai oleh wanita yang kuat nafsu tetapi kurang mengecapi kepuasan dalam hubungan seks. Bagi lelaki lebih 90% inginkan payudara yang besar kerana dengan payu dara yang besar suami dapt merasai kepuasan yang amat hebat.

Selain itu wanita yang mempunyai buah dada yang kecil dikatakan mempunyai sifat keibuan dan mampu menjadi ibu yang baik.
Satu kajian telah dibuat dan hasilnya bg menegangkan payudara dan mementapkan lagi payudara, penggunnaan air mani lelaki amat berkesan kerana air mani lelaki mempunyai banyak khasiatnya. Hanya perlu disapukan pada payudara isteri. kebanyakkan isteri mengakuinya.

Urutan payudara dapat mencegah dari mendapat kenser payudara disamping untuk mementapkan dan membersarkan payu dara.Para wanita haruslah berusaha untuk mencegahnya. hanya 10 – 15 minit sehari mengurut payudara anda dapt menyalamatkan anda dari kenser payudara. disarankan mengunnakan baby oil atau pun minyak zaitun. ianya lebih berkesan.

1 comment:

Fuh Fanas