Friday 28 December 2012

Ustaz Azhar Idrus KUTUK Cikgu Shida..



Itu UAI komen.. Cuba baca Cikgu Shida pulak jawab.. =D




31 comments:

  1. Huhu..
    tak tahu nak komen apa dah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Woi Babi, ang dgq sini.... ang tau na ustaz azhar x komen???? banyak lagi ustaz azhar komen pasai betina nih.... Lu pehal???? perkecilkan ulamak??? Kote pak lu !!!!

      Delete
    2. indahnya bahasa anda.jgn tau hormat ulama shj.hormatilah smua org.tak kira ulama ke raja ke.dorg smua ttap manusia.manusia ttap sama disisi Allah.

      Delete
    3. Perkara yang membimbangkan saya ialah apabila berlaku,

      1) Kita menolak orang yang kita sanjung ke dalam syurga tetapi kita tidak ikut bersama dan

      2) Kita menarik orang yang kita tidak suka masuk ke neraka.

      Delete
    4. Mengapa kita tidak cuba untuk mengajak orang masuk syurga? adakah kita tidak termasuk dalam golongan orang-orang yang dihisab di padang masyhar? adakah di sana, kita secara automatik akan dimasukkan dalam nikmat raja hari pengadilan kerana menolak orang yang kita sanjung ke dalam syurga. Bukankah di padang masyhar nanti, tiap-tiap diri akan ditanya apa yang di buatnya di dunia ini?

      Mengapa pelacur yang memberi minum air kepada anjing layak dimasukkan ke dalam syurga dan mengapa pula perempuan biasa yang membuka aurat digantung rambutnya di dalam neraka?

      Kita bertelagah membenarkan puak kita yang kita pasti ia benar, sedangkan bertelagah dengan cara kurang ajar itu tidak benar.


      Tuhan tidak suka orang yang mengatakan suatu yang dia tidak buat, semoga kita semua diberi hidayah dan merasa gerun dengan kemurkaan tuhan penguasa seluruh alam yang maha adil lagi maha bijaksana. Dia mengetahui apa yang kita ucapkan dan apa yang tersembunyi di dalam hati.

      Kita bertegas dengan perkara-perkara kecil, tetapi melupakan perkara-perkara pokok yang diperintahkan memperjuangkannya seperti....

      Delete
  2. malu ada banyak jenis, so salah satu darinya ialah malu kerana ALLAH. jadi tiada masalah jika video yang tidak mendedahkan aurat asalkan dia malu kerana ALLAH. itu sahaja yang saya tahu mengenai malu.

    ReplyDelete
  3. Ustaz ni pun makin ngarut....mcm dia sorg je yg perfect...

    ReplyDelete
    Replies
    1. btul la uai cakap.. ape yg ngarut.. ngok la ko ni nurul..

      Delete
    2. Nurul BODOH!!!
      KO TU FUCK BABI...NURUL!!! KO KATA KAT UAI??? BABI KO NURUL!!!

      Delete
    3. Ko setan Nurul!!!!! Kau kutuk Ulamak!!!! Babi kau!!! Kote pak lu!!!

      Delete
    4. KO marah owg kutuk ulamak yang ko nak babi2 kn owg nie apehal??
      beragama sangat ke ko nie?

      Delete
    5. betul.. orang yang berakal, beriman xakan nasihatkan org dengan kata2 yang kurang baik. Kalau la Rasulullah ada tatkala kamu berkata mcm tu .. apa perasaan dia??? Ingat , ALLAH xajar ckp bende2 xelok.. Kalau marah sekalipun tetap kamu kene berkate yang baik2.

      Delete
    6. jgn memalukan agama sendiri..!!! nanti ke bala baru tahu... dh pegi solat taubat tu ha... UAI cakap bukan hukum dia, tapi hukum Allah..

      #moral: jgn bercakap tidak menggunakan kewarasan berfikir..

      Delete
  4. patutla xkawin2..bkan sbb malu..sbb memalukan..,

    ReplyDelete
  5. Nurul BODOH!!!
    KO TU FUCK BABI...NURUL!!! KO KATA KAT UAI??? BABI KO NURUL!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. babi 2 mahkluk Allah la.... knp nk maki2 org mcm 2,smate2 nk bele org... sume org xdek hak nk mnilai org n nk tntukn msok syurga @ nerake... y berhak,cuma Allah... jd,xpyhla nk maki2 org suke2 ati.... dri kte nie pn blom tntu smpurna.... @korang sume yakin yg korang mmg akn msok syurga.... em... knp dgn org zmn skrg nie... ske amek tau hal org...

      Delete
    2. mgkn Nurul itu anda snaraikn sbgai owg BODOH..
      tpi prnah kah anda trpikir anda trgolong dalam golongan mna plak...
      klau Nurul bodoh anda plak mcm mne......
      ahli Syurga????? ahli Bijak Pandai??? Profesor??? Doktor???
      ahli Ulama???
      sye rse tidak krana mreka diatas mmpunyai otak utk brfikir,,,,
      tpi sye rse anda.....
      fikir lah sndiri......

      Delete
  6. Yg komen babi 2 ni...sebenar nya dia anak babi...sebab suka cakap nama bapa dia...iaitu babi hutqn

    ReplyDelete
  7. Yang komen maki baabi2 itu sebenarnya dia anak babi hutan...kan nurul

    ReplyDelete
  8. Astagfirullahalazim... Sudah2la tu kita ni manusia sebaik baik ciptaan Allah, kenapa disamakan dengan binatang.. Binatang yg haram pulak tu... Klu ye kita menghormati ulamak dan nak org lain hormat juga, sepatutnya kita doakan dia moga dia diberi hidayah oleh Allah bukan secara memaki dia... InsyaAllah agar kita semua dibwh rahmat ilahi sentiasa

    ReplyDelete
  9. Nak mengutuk pon berpada2 la. Jgn sampai caci maki tu balik pd diri sendiri. Selagi dia tak ganggu kehidupan org lain, biarlah. Knp org lain menyibuk? Agaknya yg maki hamun tu manusia serba kekurangan kot. Kesian. Bawak2lah istiqhfar ye. Kesian sgt org mcmtu. Useless

    ReplyDelete
  10. ape hal la..kepada Cikgu tadi..aku pun warga KPM juga...jgn dok bangga hang ada ilmu banyak sebagai Guru..nak tau bape ramai guru wanita yang dah murtad...??bukan itu GURU yang ko banggakan sampai GURU ni diberi lesen untuk buat bende mcm tu..yang hal si NURUL tu..maafkanlah die..mungkin die ni bukan la peminat kuliah2 agama..atau sorgperempuan yang tau dunia je..walau solat.tp x dpt ap2 dlm solat...tau tak..agama ni bukan hang masa solat, akai tudung je..Islam ni total life kita.Sunnah Rasulullah tu pgangan hidup kita..bawak2 la bertaubat wahai muslimin sekalian..tp jgn la smpai bermaki hamun..doakan terbaik utk sesama islam..InsyaAllah....

    ReplyDelete
    Replies
    1. awk 2solat ckup ke lima wktu??? ske2 ckp psl murtad.... solat 2 da ckup tonggang tonggek??????

      Delete
  11. dahla kita sume ni manusia biasa, xde yang perfect.. kadang2, kata2 nasihat susah nak diterima.. percayala, pasti aada kebaikan dalam nasihat itu.. kita nasihatkan orang bukan kerana kita cukup sempurna tetapi sbagai peringatan diri kita sendiri.. ingatla apa yang kita lakukan di catat oleh malaikat di kanan dan kiri kita.. ingat perkara yang tidak baik adalah perkara yang melaikan kita dari mengingati Allah..

    ReplyDelete
  12. wahhhh.... ramainye askar2 dajjal!

    ReplyDelete
    Replies
    1. tunjuk kn bukti bhawa dsini ramai askar dajjal..
      mna dalil dan Hadis sahih yg mgatakn mreka askar Dajjal laknatullah....

      Delete
  13. kalau musuh islam tengok ni ketawa terbahak-bahak dia.

    ReplyDelete
  14. assalamualaikum..
    ni hanyalah pendapat saya yang tidak seberapa.. memanglah di dunia ini macam2 perangai manusia.. ada yang suka ini, suka itu.. tetapi x perlulah kita kutuk org tuh sampai diri sendiri pon buat dosa free.. kan maki2 tu satu dr dosa? perlu ke maki2? memang diajar makian ke kat rumah? kata suka dengar ceramah.. tapi tak amik teladan ke dari ceramah tu? biar betul?? rugi jer la kan?? baek ubah diri sendiri dulu jika kita hendak kondem org lain.. semua org x sempurna..
    #maaf jika bahasa saya kasar.. sekadar pandangan..

    ReplyDelete
  15. memalukan btol la cikgu shida nie...

    ReplyDelete
  16. baik ko ngaku ko amik sumber ni dari blog aku.. hahahahaha.. amboi dah la pinjam tak minta lepas tu buat hak. paling2 bg la kredit skit. kat entri aku bulan januari 2012 tu. penat2 tau daku print screen.. hahahahaha. tak caya clik sini yer anak anak KOMEN BALAS CIKGU SHIDA TENTANG KOMEN USTAZ AZHAR IDRUS dan tengok tarikh entri tu bila & compare dengan tarikh entri ni. semasa entri ni di post blog cikgu shida tu dah lama close tau. Belajar la minta sebelum amik yer

    ReplyDelete

Fuh Fanas