Thursday 27 December 2012

Wanita Black Widow Rogol 10 Orang Lelaki

Gambar Hiasan

Seorang wanita ditangkap polis Rusia kerana meracuni dan memerkosa 10 lelaki setelah terlebih dahulu memancing mereka dengan kecantikannya..

Perempuan itu diketahui bernama Valeria K, 32 tahun. Hobinya cukup unik iaitu mengumpul koleksi labah-labah beracun. Oleh kerana itu, dia digelar "Black Widow", sejenis labah-labah raksasa yang ganas terhadap lawan jenisnya.

Menurut laman Life.ru, polis mulai curiga ketika jumlah pesakit lelaki disebabkan oleh penyakit yang sama meningkat di rumah sakit. Penyakit itu adalah keracunan klonidin dan trauma yang terlampau pada zakar. Tidak banyak yang diingat oleh lelaki-lelaki itu kecuali perempuan cantik berambut merah yang mengajak mereka minum di sebuah apartmen. Menurut mereka, perempuan itu juga sangat ramah.

Memang akhirnya Valeria tertangkap dan mengakui perbuatannya. Namun, pihak polis masih hairan dengan modus pemerkosaan itu. Dalam pengakuannya, Valeria mengatakan bahawa dia memang memujuk lelaki-lelaki yang berfikiran gatal itu ke apartmennya. Di sana mereka minum-minum dan tentu saja lelaki-lelaki itu menginginkan hubungan seks.

Ternyata air minuman untuk lelaki-lelaki itu sudah dicampur dengan klonidin yang membuat mereka pengsan selama 24 jam. Namun sebelum itu, zakar mangsa yang sudah terangsang itu diikat pangkalnya. Tujuannya agar mampu tegang berjam-jam lamanya. Saat itulah mereka diperkosa.

Setelah itu, mangsa-mangsa akan dibuang di sebuah kawasan sunyi dan ketika sedar, mereka sudah tidak ingat apa-apa. Hal terakhir yang boleh mereka ingati adalah bertemu dengan seorang perempuan cantik.

Dari 10 orang lelaki yang diperkosa, hanya satu yang tidak membuat laporan. Ternyata, lelaki yang tidak disebutkan namanya itu tidak merasa rugi akibat diperkosa itu. ”Saya memang sukakan wanita seksi. Yang saya sayangkan cuma dia menggunakan klonidin,” katanya.

Sebenarnya mangsa-mangsa itu cukup beruntung. Kalau benar-benar menggunakan cara bercinta black widow, pastilah mangsa-mangsa itu hanya tinggal nama sahaja. Black widow adalah gelaran sejenis labah-labah betina besar yang selalu membunuh dan memakan lawan jenisnya setelah bercinta.

1 comment:

Fuh Fanas